Reklamace

Musíte šperk, zakoupený na našem eshopu reklamovat? Tato skutečnost nás velmi mrzí, společně ji určitě vyřešíme. V našem zájmu je, abyste byli s naší prací a produkty maximálně spokojení.

U vad způsobených výrobcem uhradíme náklady na opravu samozřejmě my. Na vady způsobené běžným opotřebením, nedbalostí, nesprávným, či nešetrným používáním se reklamace nevztahuje.

Jak zboží reklamovat?

  • O reklamaci zboží nás prosím informujte na email info@midorini.cz
  • Vyplňte formulář a zašlete ho emailem, nebo ho vložte do balíčku
  • Zašlete nám sledovací číslo zásilky, ať si můžeme vyzvednutí balíčku pohlídat
Stáhnout reklamační formulář

Kam a jak odeslat?

Midorini, s.r.o.,
info@midorini.cz,
(+420) 739 765 343

Adresa:
Hrubého 11, Brno, 612 00

Zásilkovna:
Brno, Královo Pole, Poděbradova 28 – KP POINT, ID 13564

Balíček prosím důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození produktu.

Jak reklamace probíhá?

  • O přijetí zásilky vás budeme kontaktovat emailem.
  • Následně se pustíme do posuzování reklamace.
  • V případě uznání reklamace vám zašleme opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme peníze.

Kdy přijdou peníze?

V případě uznání reklamace s vrácením peněz vám je zašleme do 14 dnů od data doručení vrácené zásilky.

Platba Vám bude vrácena stejným způsobem jako byla objednávka uhrazena (pokud jste neuvedli jinak).