Reklamace
Musíte šperk, zakoupený na našem eshopu reklamovat? Tato skutečnost nás velmi mrzí, společně ji určitě vyřešíme. V našem zájmu je, abyste byli s naší prací a produkty maximálně spokojení.
U vad způsobených výrobcem uhradíme náklady na opravu samozřejmě my. Na vady způsobené běžným opotřebením, nedbalostí, nesprávným, či nešetrným používáním se reklamace nevztahuje.
Jak zboží reklamovat?
- o reklamaci zboží nás prosím informujte na email info@midorini.cz
- vyplňte formulář a zašlete ho emailem, nebo ho vložte do balíčku
- zašlete nám sledovací číslo zásilky, ať si můžeme vyzvednutí balíčku pohlídat
FORMULÁŘ KE STAŽENÍ ZDE.
Kam a jak odeslat?
Midorini, s.r.o., info@midorini.cz, (+420) 739 765 343
Adresa: Hrubého 11, Brno, 612 00
Zásilkovna: Brno, Královo Pole, Poděbradova 28 – KP POINT, ID 13564
Balíček prosím důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození produktu.
Jak reklamace probíhá?
1. O přijetí zásilky vás budeme kontaktovat emailem.
2. Následně se pustíme do posuzování reklamace.
3. V případě uznání reklamace vám zašleme opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme peníze.
Kdy přijdou peníze?
V případě uznání reklamace s vrácením peněz vám je zašleme do 14 dnů od data doručení vrácené zásilky.
Platba Vám bude vrácena stejným způsobem jako byla objednávka uhrazena (pokud jste neuvedli jinak).