Příběh

Před lety jsme si položili otázku: Je tak těžké najít v dnešní moderní době jedinečné a esteticky snové doplňky, které budou zároveň opravdu kvalitní? Bohužel ano.
footer-midorini

KVALITNÍ DOPLNĚK S PODMANIVÝM DESIGNEM JE DNES SPÍŠE VÝJIMEČNOST.

Pár měsíců poté se na toto téma zrodil nápad. Začalo to jednoduchou myšlenkou, na kterou jsme soustředili veškerou naši energii.

Navrhli jsme několik dřevěných motýlků a spojili se s distributory, mezi kterými jsme důkladně vybírali právě ty, kteří svou práci dělají poctivě a čistě z lásky k řemeslu. Tento náš podnikatelský experiment rychle přerostl ve vášeň. Během několika měsíců jsme měli jasnou vizi o tom, jakým směrem se bude naše značka ubírat.

footer-midorini

NAŠE POSLÁNÍ ZŮSTALO JEDINÉ: NAVRHNOUT PŮSOBIVÉ DOPLŇKY S DLOUHOU ŽIVOTNOSTÍ, KTERÉ BYCHOM SI CHTĚLI SAMI KOUPIT.

Nezačali jsme s formálním byznys plánem a v podnikání jsme měli ze začátku málo zkušeností, proto jsme k věcem přistupovali spíše „tradičním způsobem“, kdy jsme u důležitých záležitostí aplikovali náš zdravý rozum a drželi jsme se našich pocitů.

Nakonec jsme zjistili, že to byl ten nejlepší způsob, jakým jsme mohli začít naše ponikání. Dělat ty nejdůležitější rozhodnutí od srdce.

footer-midorini

JE TO VÍCE NEŽ DOPLNĚK, JE TO ZPŮSOB MYŠLENÍ.

Navržením designu a oslovením poctivých distributorů to nekončilo. Snažili jsme se stále vytvářet další verze produktů, které bychom chtěli sami vlastnit a používat.  Naše hlavní myšlenka byla vytvořit doplněk, který bude v jakékoliv společnosti vaším podpisem, díky správnému výběru, s kterým vám nekonvenčním způsobem pomůžeme.

Na základě tří základních kategorií (business, lifestyle, svatební/sváteční) vám ulehčíme váš výběr doplňku, který hledáte. Chtěli bychom zákazníkům ušetřit čas – dlouhé a fádní nakupování nahradit zábavnější formou.

footer-midorini

NIKDO NECHCE ZTRÁCET ČAS TÍM, CO OPRAVDU NEPOTŘEBUJE.

Samozřejmě bychom nemohli prosadit naši značku bez podpory lidí, pro které náš nápad realizujeme. Ceníme si podpory zákazníků a naší prioritou je právě kontakt s nimi.

Nesnažíme se budovat jen dobrou image značky, protože jediné díky čemu může značka opravdu dobře prosperovat, je především zákaznický servis.

footer-midorini

BEZ OHLEDU NA TO, JAK VELICE SE NAŠE ZNAČKA ROZROSTE, CHCEME BÝT ZA KAŽDÝCH OKOLNOSTÍ TRANSPARENTNÍ A VSTŘÍCNÍ KE SVÝM ZÁKAZNÍKŮM.

Naším cílem je, aby byl každý produkt naší značky doplňkem, který perfektně padne k vašemu životnímu stylu. Doplňky značky MIDORINI budou s lehkostí působit ve společnosti osobitě; stejně jako lidé, kteří ho nosí.